Artworks Resume Labels Refferences
My Portfolio's !
Assalamualaikum w.b.t
NORHAYATI BINTI MAT YUSOP
D.O.B : 22-10-1987

  • AGE : 26 years old
  • NATIONALITY : Malaysian
  • RELIGION : Muslim
  • MARITAL STATUS : Married
  • GENDER : Female



  • Cover Album
    Kali ni, saya dapat dua job. Design CoverAlbum untuk kumpulan saya. Before proceed untuk buat Video, kene buat cover Album dulu.. tapi memandangkan Studio FTMK masih dalam proses. (habis belajar kot baru siap agaknye). Kebetulan waktu tu hari raya.. jadi saya design lagi semua goodies untuk Cover Album Final Project pula.



    Kad Raya untuk Pensyarah yang mengajar.


    Poster untuk lagu-lagu yang kami nyanyi.



    Cover Belakang Album


    Cover Depan Album

    Cover Dalam Album

    Ini adalah Button Batch

    Dan pelbagai lagi cover yang konon-konon macam artis yang baru keluarkan album sendiri tu. hehe tapi kami artis SS je.. suara tak sedap mana pon thehe..



    Nanti saya akan fikirkan cara bagaimana untuk mendendangkan suara saya yang sumbang tu ke dalam portfolio ni ya.

    Klik sini la kalau nak dengar --Hayati_B030810117Mixdown.wav

    Labels:


    OLDER POST / NEWER POST